Re: SDI raz jeszcze (czesc druga)

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 12:00:54 MET

From: "Gregry" <gregry_at_poczta.onet.pl>

> Jak wyglada sama procedura zglaszania sie, podpisywania umowy o SDI? Tzn
jak
> wyglada to w praktyce?

idziesz do biora tpsa i mowisz ze chcesz SDI podpisujesz cos tam i kaza
czekac
bo maja limit na dane dzielnice i sprawdzaja ile juz ludzi tam ma SDI
pozniej sprawa idzie do polpaku gdzie przydzielaja numer IP

> Ile srednio czasu trwa cala sprawa, ile trzeba czekac, az dostanie sie
> terminal (zalozmy, ze zaczynam zalatwiac sprawe jutro)?

dupki straszne sa w tej tpsa mowia o 2 tyg a czekalem 3 miesiace
zalozylem w polowie sierpnia dostalem w polowie listopada
poganialem ich co tydzien ale mowili ze sprawa jest w polpaku
a pozatym czekaja na dostawe terminali
w koncu zadzwonili ze mam wpasc podpisac umowe
i dali mi HiS'a od reki (no i musialem im dac 250zl) a bylo to w Gdansku

> Pozdrawiam

powodzenia w walce z tpsa

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet