problem z dyziem

Autor: dido (dido_at_promail.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 11:11:22 MET

mam problem z dyziem, nie dzialaja mi zadne narzedzia dyskowe pod win ( ani
scandisk ani norton dd) a tym samymy nie chce mi dysku defragmentowac, kazdy
z softwarow uruchamia sie po kilka razy, a potem wyrzuca mi komunikat ze nie
moze nic zrobic bo jakis program zapisuje na dysk i trzeba zakonczyc
dzialanie wszystkich programow (chociaz i tak wylaczam wszystko co sie da)
mam seagate'a barracude i plyte msi k7pro.Jak ktos wie, jak to naprawic
(moze jakis knif w biosie ? ) to prosze o pomoc, bo bez defregmentacji coraz
wiecej mi plytek przy nagrywaniu sypie :(