Problem z Encyklopedią PWN

Autor: roger (pszum_at_polbox.com)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 09:58:26 MET

mam takie cuś (4CD) edycja 2000 .... i od pewnego czasu mam poważny problem

wyszukiwanie haseł trwa ponad 5 minut (a bywa i 15min) przy obciążeniu proce
sora prawie 90% (PIII533)

czy to wina płyty instalacyjnej czy systemu (mam 98se)?
czy ktoś ma dostęp do tejże wersji encyklopedii i może mi powiedzieć ile trw
a wyszukiwanie ... wsześniej tego nie sprawdziłem a płytki mam wypożyczone o
d qumpla, a przy takim działaniu to nawet nie bardzo jest to jak potestować.

Roger