Re: Zwalona rozdzielczosc na TNT 2

Autor: Andy (andys_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 08:47:55 MET

> Usuń kartę w ustawieniach właściwości mojego komputera. Następnie
potwierdź
> usunięcie, restart kompa, znajdzie nowy sprzę t i wtedy pokaż mu gdzie są
> stery od nvidi. Będzie działać OK.
Wlasnie caly w tym ambaras, ze robilem wszystko co mozliwe normalna droga.
Pamietam, ze kiedys (no wlasnie zapomnialem reszte) znalazlem jakas
zakladke,
czy cos i jednym kliknieciem wszystko zaczelo dzialac. Probowalem do tego
znowu dojsc i niestety nic. Skleroza, to jednak ciezka choroba.
Pozdrowienia.
                        Andy S.