Re: ESS 1869

Autor: Arkadiusz Sawczyc (safek_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 08:29:11 MET

 "Marek Dmitruk" <maretsky_at_poczta.onet.pl> napisał / wrote:

> przyczyną może być również pad biosu na karcie
> "Krakus" <jangol_at_skrzynka.pl> wrote in message
> cholerną
> sterowników.
> dźwięku.
> AMD

mam identyczna.... czyli Straus
ess 1869, ALE w winie mam ja zainstalowana jako ess1688 :))))
w menagerze urzadzen, zasoby (tej karty ) wybierz inne ustawienie. np
-adres we-wy 220-230
-przerwanie 5
-dma 1

nie powinny sie powtarzac zadne z tych ustawien no i nie moze byc zadnego konfliktu z
np. kart. graf.

U mnie musze jeszcze miec w autoexecu uruchomione 2 progsy, ktore inicjuja ta karte
bodajze esscfg.exe i essvol.exe...

a sama karta jest calkiem spoko....w win95, 98, w ME chyba tez gdyby chcialo mi sie
pomeczyc :)))))))

jesli na poczatku bios ja wykrywa, to jest spoko :)

powodzenia