Licznik

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 23:44:49 MET

Wiem ze to nie do konca wlasciwa grupa ale moze ktos z Szanownych
Grupowiczow mi powie jaki jest najlepszy serwis z darmowymi licznikami
odwiedzin, ale taki zeby moc usatwic adres z ktorego ja sie lacze zeby nie
zliczal moich wizyt (takie cos jest na http://count.itnet.pl tylko ze ten
serwis od prau dni nie dziala i dlatego chce zmienic), albo czy istnieje
jakis sposob uruchomienia licznika na serwerze gdzie mam strone nie majac
konta schellowego tylko jedynie ftp (chodzi o to ze nie moge skompilowac
odpwiedniego skryptu). Z gory dzieki za pomoc

--
pozdroofka
SotY