Re: Karta graficzna - prosze o opinie

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 23:14:16 MET

Guru TZD w poscie <92arie$ghu$1_at_news.onet.pl>, tzd_at_wyspa.pl naskrobal...
> Ja mam podobny chyba problem co możecie doradzic do P233_at_266, 64 mb ramu
> dimm, i nie mam agp. chodzi mi o kupno czegos stosunkowo taniego ale zeby to
> bylo lepsze niz moje s3 virge dx 4 mb. moze riva 128 zx (8 mb) albo riva tnt
> na pci (były takie? ile ramu?)
> Chodzi o karte 2d/3d

Oj bez AGP to kiepsko. Moze zostawic virge i dokupic voodoo2. Ciekawe co
inni na to. Aha do virgow i voodoo1 byly jakies tam patche. Ale nie wiem
jak sie to ma do voodoo2.

ps. chociaz moze lepiej plytke na AGP sobie strzelic :)

--