Re: Divx - zmiana dlugosci audio wav przy kompresji

Autor: Camel (cama_at_poland.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 20:33:27 MET

In article <3a48e01b$1_at_news.astercity.net>, leszczur_at_e-basket.pl says...
> Chyba jednak ma to związek z częstotliwością dźwięku. Jeżeli zrzucasz z
> 44100Hz, to spróbuj z 48000Hz (i odwrotnie). Spraewdź też czy framerate nie
> jest za mały.

Hmm zrobilem inaczej tzn muze skompresowalem jako nie Divx Audio tylko
mp3 i wyszlo juz normalnie.. Jednak bylo troche zabawy z dostosowaniem
famerate video by glos nie mail opoznien , naszczescie wszyscho sie
udalo. Teraz tylko kumpel przetlumaczy mi napisy i juz bedzie moj
pierwszy wlasny DivX :) A dokladnie Scream 1 , doskonaly dodatek przed
ogladnieciem Scary movie :)

Pozdrawiam I dzieki za odpowiedz

Cama