Re: Problemy z mnoznikiem na plycie SOYO

Autor: V (vpp_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 18:39:30 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A489CE0.6FCBBBF6_at_iname.com...

> To znaczy?

Maksymalnie mozna ustawic mnoznik na 4,5x natomiast magistrale
na 124MHz. Ustawiam jednak na 100MHz (powiedzmy standardowe
ustawienia). Teoretycznie mnoznik 4,5x i 100MHz magistrala powinna
dac w sumie cz. zegara 450MHz dla procesora (tak mi sie przynajmniej
wydaje). Ja jednak nie moge zwiekszyc cz. procka powyzej powyzej
400MHz (pomimo ze mnoznik ustawie np. na 4,5x a magistr. na 100Mhz).

> Podaj więcej szczegółów. Nawet nie napisałeś, jakie są objawy tego,
> że nie możesz wyciągnąć ponad 400 MHz...

... nieprzespane noce, zbyt szybkie dzialanie windy, stopklatka w niektorych
filmach nagranych divx`em i wiele, wiele innych ktorych dlugo by wyliczac
:)))

Pozdrawiam
V (vpp_at_poczta.fm)