Nowy SB Live! 5.1

Autor: Pawel G. (KRAKOW) (dopesson_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 18:27:57 MET

Witam!
    Jestem obecnie użytkownikiem Sound Blastera Live ! 1024. Ostatnio
pojawił się jakieś nowy SB live! 5.1 (czycoś takiego). Podobno - na razie z
tego co wiem - ma dodatkowo wyjsćie osobne na subwoofer. Czy ktoś z was wie
czym się on jeszcze różni od poprzedniego (tego co mam)??? Czy ktoś z was
może go już ma i może podzielić się wrażeniami z jego użytkowania??? I czy
warto go kupić, a 1024 sprzedać ???
Pozdrawiam!
Paweł