ESS 1869

Autor: Krakus (jangol_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 17:30:23 MET

Witam
Co to za upierdliwa karta dźwiękowa ES1869. Musiałem przeinstalować system
wnukom bo oczywiście wszystko skopali. Ale już mi ręce opadają z tą cholerną
kartą, nie ma ikony głośniczka na pasku i nie przyjmuje żadnych sterowników.
Ściągałem z sieci nowe stery. Co prawda instalują się ale dalej nie ma
głośniczka i dalej jest wykrzyknik w menadżerze urządzeń, no i brak dźwięku.
Na ktoś jakiś pomysł aby to uruchomić ? jestem o krok aby wylądowała za
oknem. Karta chyba dobra bo przed padem systemu działała. A system Win98 AMD
K6.
= Janusz =
= jangol_at_lx.citynet.pl =
= jangol_at_poczta.fm =