Urzadzenia wieofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka

Autor: Wojciech P. (wojtekp_antyspam__at_astercity.net)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 16:27:20 MET

Mam pytanie, czy ktos z grupowiczow mial do czynienia
z ktoryms z nastepujacych urzadzen wielofunkcyjnych HP:
- HP PSC 500
http://www.hp.pl/opis_produktu.phtml?id=479
- HP OfficeJet G55
http://www.hp.pl/opis_produktu.phtml?id=468

Jesli ktos ma jakies doswiadczenia z ich uzytkowania i moglby
sie podzielic wrazeniami, to bylbym bardzo wdzieczny.
SZCZEGOLNIE interesuje mnie jakosc "skanera" w tych
kombajnach. Jak stoja z kontrastem, barwami oraz jak
sie ma w nich gestosc optyczna (pewnie slabo, gdyz sa
to urzadzenia z rangi urzadzen z niskiej polki, ale interesuje
mnie jak sie maja wymienione przeze mnie sprzety w stosunku
do skanerow Agfy, Arteca, czy Plustka (Agfe juz kiedys testowalem
i okazala sie gorsza od Arteca, no ale moze cos sie zmienilo)).

Pozdrowionka i z gory THX za opinie.

--
Wojtek
wojtekp_at_astercity.net