Re: Kupno cichego komputera

Autor: Tomasz Matusiewicz (tomek_at_rhc.dhs.org)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 12:35:30 MET

>wrzucasz w jakas wyszukiwarke slowo "casemod" i wywala ci tone adresow
>tweateruff oboduff :) a tam wszystko ladnie opisane
>-jak w obudowie umiescic 20 wiatrakuf i mala wanne :)
>-jak wyciszyc kompa na 0 - nawet byla kompiel olejowa :)

czytalem troche, glownie na www.7volts.com, i troche terminologi
technicznej jest, :/
moze ktos zrobi polska strone o tunningu, wyciszaniu wnetrza komputerow
przy okazji byl by dobry artykul na benchmark.pl / pc.com.pl, czy inny
serwis. jacys chetni ? Jak cos to moge potlumaczyc z niemieckiego, z tym
u mnie bardzo dobrze, a z angielskim... eee... slabo, dlatego przydalo
by sie cos takiego po naszemu.

t.