Ad. Rwanie filmow divx...

Autor: ATI (ati_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 10:46:20 MET

Cześć !!!

Może nie będzie to zbyt odkrywcze ale może komuś pomoże...
Zauważyłem, że po wymianie karty dźwiękowej PRZESTAŁY
rwać filmy w divx. Miałem poprzednio SB 64AWE na ISA
potem Ensoniq Soundscape na ISA. Ostatnio kartę zmieniłem na
Vortex AU8810 PCI i jak ręką odjął ;)) Nie wiem czy to ISA tak na to
wpływała (PCI jak by nie było jest szybsze), czy kość na której mam
obecną kartę (mniej obciąza system). Zniknęły także problemy z
rozsynchronizowanym dźwiękiem w filmach divx.

--
ati_at_poczta.fm