Re: Creative Encore 8x

Autor: LoKo (hubert_at_west.tarnow.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 10:21:07 MET

Czesc.
> Dlaczego w tabeli informacyjnej po uruchomieniu kompa Moj naped DVD nie
jest dostepny w trybie UDMA

A co ci wyswietla w PIO mode i DMA mode (w tabelce informacyjnej?)

> a tryb 32 bit mojego twardziela

Tryb ten w tabeli pokazuje, ze jest off ale to tylko wina biosu, ze zle
wyswietla ale windows wymusza prace w trybie 32 bit i ta informacja nie ma
znaczenia, ze pokazuje off.

> w Windowsie kiedy wlacze DMA przy nastepnym uruchomieniu juz jest
>wylaczone, zainstalowanego mam Busmastera 1.32 dla AMD

Ja tak kiedys mialem, nie pamietam, czy po odinstalowaniu i ponownym
zainstalowaniu Bus Mastera czy calego windoza bylo wszystko ok.

> Moj komp to Gigabyte 7IXE ,Athlon 550, Creative GeForce, SB Live 1024,
> Fujitsu 20,4

Ja mam Gigabyte taką sama i Athlona 700, Winfasta GForce MX, SB 16 ISA i IBM
30 GB. Wszystko chodzi OK.

Jak chcesz to przesle ci na priva najnowszy bios (F7) poprawiony odrobinke
przez jednego goscia (nie pamietam, przez kogo) z sieci. Wyswietla po jego
upgrade, ze tryb 32 bit jest On.

LoKo