Re: Komputer z USA

Autor: Biedrzyk (biedrzyk_at_home.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 06:14:28 MET

to zalezy czy zasilacz jest przystosowany do 220VAC. Jezeli ma switch'a z
tylu (110-220) to wystarczy przestawic i bedzie chodzil. Jesli nie ma,
trzeba wymienic zasilacz. Ja bym na twoim miejscu martwil sie o zasilanie
monitora. Te nie maja przelacznikow, ale niektore z nich rozpoznaja napiecie
automatycznie. Trzeba by sprawdzic w dokumentacji. Z komputerami tzw.
firmowymi to nigdy nic nie wiadomo. Dell, HP czy Compaq czesto stosuja swoje
niestandardowe patenty, a to na gniazdka i wtyczki, a to na montowanie
napedow, a to na pre-instalowanego Windowsa (np. ukryta partycja tzw
ratunkowa). Czasami bywa, ze umieszczenie plyty glownej, kart rozszerzen i
ksztalt zasilacza jest nietradycyjny. W przypadku wymiany czegokolwiek na
wlasna reke moze sie okazac, ze nic nie pasuje. Za to masz technical
support, ktory tak na prawde mozna o kant d... rozbic. Tak bylo kiedys, ok.
3 lata temu i wczesniej. Teraz nie wiem jak oni skladaja nowe komputery,
wiec nie bede cie wiecej zniechecal. Czesc. Happy New Year.

Biedrzyk