Re: problem z Mozilla

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 03:21:32 MET

In article <Xns90161B3EEnietoperzrubikonpl_at_195.117.44.13>, "Ati`"
<nietoperz_at_rubikon.pl> wrote:
> uruchom bez javy Netscape'a 6 na windows 9.x - i napisz jak Ci poszlo :)
uruchomilem Mozille0.6 (czyli stabilniejsze n6.0 bez dodatkow)..
instalowalem z netu, poprzez installer.. i java nie dziala, nawet jej nie
sciagalem, a odkad nie mam narazie doczynienia z java w szkole, to nawet
nie mam jdk w systemie.. Przegladarka dziala.. java w niej nie (pod w98
jeszcze nie sciagnalem jdk)...
Po drugie.. jezeli mozna sciagnac linuxowa wersje mozilli w postaci kodu
zrodlowego, to raczej watpie by to bylo pisane w java.. a pliki *jar
ktore tam sa, to o ile kojarze skompresowane skiny..

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming