durony i brak nozek

Autor: Piotr S. (piopaw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 02:55:41 MET

Witam
Przymiezam sie do kupna Durona z plyta . Zamierzam oczywiscie krecic procek
:) . Nie jestem jednak na czasie co do overclokingu a czytajac rozne
artykuly o podkrecniu Durona natknalem sie na notke dot. zablokowania
mnoznika poprzez usuniecie kilku nozek . Z tego co wiem AMD przymierzalo sie
do takiej zmiany ale nie wiem czy ja wprowadzilo . Czy ktos wie jak sprawa
sie ma na dzien dzisiejszy , czy dostepne Durony 600,650 maja wlasnie taka
blokade , czy mozna kupic nowy procek ze wszystkimi nozkami a moze juz komus
udalo sie obejsc i to zabezpieczenie ?

Szczesliwego Nowego Roku !
Piotr S.
piopaw76_at_poczta.onet.pl