Re: GF 256 DDRAM czy GF2 MX 32 SDRAM wybrać i jakiej firmy? Co bardziej wydajniejsze?

Autor: N][N (adipaw_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 22:02:04 MET

> Jelsi nie zamierzasz grac w rozdzielczosci wyzeszje niz 1024x768x32 to
> wystarczy MX...

Primo sa GF2 na DDRach np 3D Blaster Creativa GF2 MX za 560 brutto
Secundo Robilem test w 3d Marku pomiedzy 3d Blaster GF 256 na 32 sdram i 3d
Blasterem GF 2 MX 32 DDR i wyniki byly podobne. W testach z innymi GF 2 MX
pamieci na ktorych oparty jest 3D Blaster GF2MX nie podlosily jego
wydajnosci w 16 bitach w 32 bylo lepiej :) ja zdecydowalem sie na 3D
Blastera GF2 MX i jestem zadowolony jest tylko jedno ale >> nie posiada
radiatora o wentylatorku nie wspomne trzeba sie troche nameczyc aby go
podkrecic ale soft rany kopara do pasa :) cudo nawet ma overclockera polecam

<N][N>