Re: Re:Jaki CD-ROM polecacie ?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 19:58:45 MET

From: "Piotr Sobolewski" <adramel_at_nets.pl>

> Ja używam nadal CD Matshita x4, od 4 lat. Ani razu nie shańbiłem go
> czyszczeniem, a przeżył już 2 remonty domu.
> Pozdrawiam
> --

a ja moja 4 co pewien czas musze czyscic jesli chce nia cos czytac
i wcale nie uznaje tego za hanbe poprostu sprzet juz stary i sypiacy sie
i przezyl bardzo duzo modernizacji kompa
wiec trzeba o niego dbac moze posluzy jeszcze drugie tyle
ale jak noname x32 czegos nie chce czyatc to ten wszytkiemu podola
procz CD-R oczywiscie

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet