Jaki kupic komputer?

Autor: Filip (filip2001_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 17:34:25 MET

Prosze bardzo serdecznie o porade. Zamirzam kupic komputer (bez
monitora) tylko nie bardzo wiem jak mam sie do tego zabrac. Chce
przeznaczyc na to okolo 3000 PLN. Prosze o kilka porad.

1. Jaki procesor? Pentrium III , Celeron, Athlon, Duron? O ile
wydajniejszy jest PIII od Celerona?

2. Jaka plyta glowna jest obecnie najlepsza (jakosc/cena)

3. Jaki twardy dysk?

4. Jakie DVD

5. Itd...

Wiem, ze pytanie jest beznadziejne, ale moze znajdzie sie ktos, kto
zechce mi pomoc. Prosze tez o wyslanie odpowiedzi takze na e-mail.

Pozdrawiam,

Filip