Re: Problem ze streamerem

Autor: ygreck (ygreck_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 15:17:05 MET

YO!
Jeden z moich streamerow to QIC80 125/250 MB stary ale jary. Podobne rzyczy
sie dzieja mniejwiecej co 2 miesiace - wtedy rozbieram go i czyszcze
(sprezeonym powietrzem i innymi odp. srodkami) szczegolnie elementy
optycznego pozycjonowania tasmy - po takim czyszczeniu wszystko wraca do
normu. ALE! uwazaj na glowice - czyscs zgodnie ze wskazowkami w dokumentacji
to jest naprawde waznejak nie masz dokumentacji to koniecznie sciagnij z
odp. strony WWW

igor