Re: maksymalna temp. Durona

Autor: Jarek Druzd (raven_at_ae.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 14:36:27 MET

On Sat, 23 Dec 2000, Radoslaw Sokol wrote:

>Im mniejsza, tym lepsza... 60 stopni lepiej nie przekraczać :)

Pełna racja. Pamietam, gdy bawiłem się w ostre podkrecanie swojego Durona,
jeszcze gdy miałem słabiutki wentylator. Odpalilem sobie do testów
programik do kodowania MP3, i dałem mu za zadanie skodowanie 1GB'towego
WAV-a, temperatura procka ładnie rosła od 50 stopni w górę, gdy doszła
do 61 stopni programik wykonał niedozwoloną operację :).

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: [raven_at_ae.pl] <*> [raven_at_freebsd.pl]