psion, palmy i internet....i GPRS

Autor: OLGIERD (wystrych22_at_2com.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 10:42:51 MET

Witam, mam kilka pytan do uzytkownikow psiona i palmow, ale przede wszystkim
revo i 5 tki.
Jak wyglada wspolpraca z komorka przez irde, chodzi mi mianowicie o obsluge
poczty elektronicznej i stron www. Jak roznierz o wysylanie smsow, czy mozna
je na psiony przenosic z tel ( simens s35?) Ile kont mozna odbierac psionem?
czy hego program pocztowy Bardzo rozni sie od outlooka, przynajmniej w jego
zarysach???
I wrescie moze ma ktos takowego do sprzedania, i co polecilibyscie, chodzi
mi przedewszystkim o mozliwosc sciagania poczty, www takze, terminarz ,
notatki i kontakty, kompatebilnosc z wordem, W domysle wspolpraca z GPRS( w
tel, oczywiscie..)
Przepraszam ze an te grupe ale nie znalazlem odpowiedniejszej.
Zna ktos jakies ciekawe strony, oprocz firmowych.....
pozdrawiam MArcin