ICQ 2000b-problem ze SPAMEM

Autor: Faq1 (Faq_at_pf.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 11:30:25 MET

mam ICQ 2000b najnowsza wersja chyba 3278 cos takiego.
Po dluzszej rozmowie 5-10min z kims. ICQ wysyla mi wszystkie wiadomosci co
juz napisalem NARAZ!!!!!
np chce wyslac jakis TEKST powiedzmy "Co u ciebie", a ICQ zamiast tego
wysyla wszystkie MSG jakie puscilismy do siebie w TYM OKIENKU!!!! po
zamknieciu okna i ponownym otwarciu wszystko wraca do normy, ale po 5-10 min
znowu to samo. Nie wiem co sie dzieje. Czy ktos ma takie problemy?? Prosze o
pomoc.

Pozdrowienia Romi-Faq