Odp: zewnetrzny kontroler ata100

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 23:29:01 MET

> Akurat te dyski już potrafiły chwilami przegonić UDMA/33. Do IBMa
> kupowanie dodatkowego kontrolera IDE ma jeszcze jakiś sens :))
> Choć niewątpliwie zysk prędkości pewnie nie przekroczy 10%, a stracisz
> jedno przerwanie i zyskasz ewentualnie kłopoty ze sterownikami...

Ja Mam Asusa CUSL2 (Ata100) i dysk IBM DTLA 307015 (15gb, 7200 rpm, ATA100,
2MB)! U mnie w HD Tach wychodzi:
36466(kbps) max
20886 (kbps) min
32345 (kbps) srednio

A propo HD Tach podajcie jesli macie uzytkownika i kod rejestracyjny! Nie
chce mi sie szukac na Netcie (w ogole po tym karpiu nic mi sie nie chce)

Jak widac starczy spokojnie!

> Odradzam HPT, więc z popularnych zostaje np. Promise :))

Wolalbym ASUSa! Chodz nie wiem czy kilkuprocentowy wzrost wydajnosci jest
warty tych pieniedzy :)))))))

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm