Re: Blad rejestru

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 00:20:58 MET

> Pewnie to banal ale jestem w tym temacie laikiem.Po instalacji na golym
> twardzielu systemu ,przy uruchamianiu co jakis czas pojawia sie komunikat
> problemie z rejestrem i potrzebie restartu komputera.Powtarza sie to kilka
> razy pod rzad i po kilku restartach jest OK.Czy przyczyna tego moze byc
zla
> konfiguracja komputera (nie instalowalem innych programow tylko WIN 98SE)?
> Dzieki za informacje Wisienka...

Mialem kiedys ten sam problem i glowilem sie czego to wina przez 2 miesiace
(oprocz tego robil mi bledy np podczas pakowania rarem), okazalo sie ze
winna byla plyta glowna a dokladniej gniazda pamieci lub uklad odpwiedzialny
za sterowanie ramem (a ile sie nameczylem zeby do tego dojsc, wymienilem
pamieci, dysk, klika razy tasmy od dyskow). W Twoim przypadku moze to byc
rowniez wina ramu (i to raczej czesciej sie zdaza, moj przypadek jest dosyc
specyficzny)

--
pozdroofka
SotY