Jaka to karta dźwiękowa

Autor: Spike (xleszekx_at_viper.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 23:44:01 MET

Witam wszystkich i pozdrawiam świątecznie.
Mam pytanie odnośnie karty dźwiękowej (lub muzycznej - jeśli ktoś woli),
którą przywiózł sobie mój znajomy. Nie ma do niej żadnych sterowników ani
instrukcji. Karta jest na układzie Audio Excel, a na nim są jeszcze symbole
CMI8330A, niżej FBF43, a jeszcze niżej 9750. Jest dość charakterystyczna, bo
płytka zajmuje tylko około połowę szerokości blaszki z gniazdami (sorry ale
nie znam nazwy tego ustrojstwa). Gniazdo joysticka jest połączone z płytką
piętnastożyłowym (chyba się nie pomyliłem) kabelkiem.
Jeśli to coś pomoże to po drugiej stronie jest naklejka z kodem kreskowym i
numerem 18309801434404.
Co to jest i gdzie można znaleźć stery, ewentualnie jakich innych zamiennych
można użyć aby wszystko grało.

Nie subskrybuję grupy. FUT poster.

--
 Leszek "Spike" Kowalczuk - xleszekx_at_viper.pl
http://vvv.pl/~jajcarko - Jaja nie z tej ziemi