Re: pc speaker

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 22:19:02 MET

From: "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com>

> Hi,

> 2-3 strony? I to o Speakerze? :) Przecie to jeden port sterujący tylko
> wychyleniem membrany w jedną lub drugą stronę :))))

he he
ale kiedys tworcy gier z takiej pc traby wycisnac ciekawe dzwieki
nie wiem czy kojarzysz gre Silent Service 2 ( to bylo bardzo, bardzo dawno
temu)
i skrzeczace "yes sir" to bylo cos
no i czasy kiedy nie musiales co miesiac sciagac nowego detonatora
i co pol roku zmieniac cos w kompie zeby wszystko plynnie chodzilo
az sie lezka w oku zakrecila......... hlip, hlip

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet