Re: CDRom TEAC540E - Naprawiony :))))))

Autor: Silver (silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 18:49:13 MET

> Czesc!
> Kupilem tydzien temu boxa i ma firmware 1.0A (data produkcji luty 2000).
> Mysle zeby go flashnac 3.0A ale teraz sie zastanawiam... 3.0A to BETA.
> Czy komus udalo sie sflashowac ten cd 3.0A i ma wszystko w porzadku???

Hey!

No wlasnie chodzilo mi o to, ze mam zflashowanego na 3.0A co moze byc
podstawa do nieuwzglednienia reklamacji :((
Wiec gdyby byly takie z 3.0A orginalnie, to bym powiedzial, ze tez tak
mialem :)))

Ale juz jest wszystko w porzadku.
Napisze co i jak, moze sie to komus przyda na przyszlosc ?..

Cos jest nie dokonca ok z tym firmwarem 3.0A, otoz doszlo u mnie do stalego
przestawienia predkosci na 4-10CAV, i nie pomagalo przestawienie takimi
programami jak cd-bremse czy drive speed. Po wlaczeniu zasilania, bez
ustawiania czegokolwiek naped w dosie i windowsie dzialal na najwolniejszej
predkosci :(((((
(zrobilo sie tak pierwszy raz a naped mam prawie rok ).

Przestawilem (choc to niby nie ma nic wspolnego) programem teaca predkosc
sciagania CD-audio na 10-40CAV , potem aply i nic , ciagle tak samo

... az do momentu kiedy postanowilem sciagnac jakiegos audiotracka - wtedy
naped wszedl na wysokie obroty i odtad spowrotem dziala ustawianie
wszystkich 3 predkosci :))))))))))) Szafa gra :))))

Nie jestem pewien ale do tego dziwnego zablokowania sie predosci na
najmniejszej doszlo chyba w momencie gdy jednoczesnie mialem odpalony
program do ustawiania predkosci danych (CDBremse) i odpalilem progza do
przestawiania predkosci audio (teac5324.exe)...

pozdrawiam ! - Silver