Re: CDRom TEAC540E - Zepsuty !!

Autor: Rafal... (rafal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 18:36:46 MET

Użytkownik "janek" <jakula_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [........]

ja tez sflashowalem do 3.0A i jest cool, nie dziala tylko w trybie DMA pod
Windowsem 2000 (ze starym nie wiem czy dzial...)

> Ja tez sflashowalem i mam troche problemow. Naped ciezko rozpoznaje plyte
> czasem pokazuje, ze w napedzie jest plyta poprzednio uzywana. Jest na to
> jakis sposob? Nie pamietam jak bylo na wersji 1.0a. Autostart wylaczony.

...wiec jak napisalem jesli masz windowsa 2000 to wylacz DMA (jesli masz
wlaczone), jak masz inna winde to tez sproboj wylaczyc i zobacz co sie
stanie... jak masz wylaczone to masz windowsa pokopanego..... a i jeszcze
jedno! czy napewno nie masz go podpietego do kontrolera udma 66/100 ???

Rafal