Re: Jak polaczyc 2 pecety?????

Autor: Zbigniew Wojciechowski (gangstarr_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 12:41:32 MET

Miałem identyczny przypadek. Jeżeli masz HDD conajmniej 110 MB i 8 MB RAM to
możesz spokojnie zainstalować W95 + Office 97. U mnie działa. Przez kabelek
i NC kopiujesz instalkę windy na laptopa. Usuwasz plik cs3kit no i masz
dodatkowo ok 10 MB zaoszczędzone (oryginał + kopia). Uruchamiasz setup z
opcją pominięcia testu pojemności HDD. instaluję wersję minimalną. Usuwam
później kilka pierwszych plików cab i instaluję bezpośrednie połączenie
kablowe. Usuwam instalkę windy. No i mamy teraz dostęp do zasobów innego
komputera, przez co możemy zainstalować przez kabel office i inne programy.
Ja zrobiłem w ten sposób no i mam windę, office i jeszcze 30 MB wolnego
miejsca. Proste, no nie?