mozolne testowanie pamięci podczas uruchomienia

Autor: Cessario (czarotoja_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 13:42:05 MET

wiem, że testowanie pamięci podczas uruchomienia komputera moze byc
pominięte przez klawisz esc, ale gdy tego nie uczynię to komp. testuje
ją do 5 razy! Nie wiem czy ma coś do tego niezsynchronizowane kości
pamięci, ale jest to wkurzajace. Tej dyssynchronizacji nie da sie obejść
bez wymiany kości, gdyż moje ustawienia w Bios`ie doprowadziły do
synchronicznego ich rozpoznawania to wiązało sie to z ich wyżyłowaniem i
zawieszaniem pracy kompa.

Czaro.