Off Topic, czyli VOICA Digital Recorder

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 09:08:09 MET

Witam serdecznie!

Przepraszam za off topic, lecz któż mi pomoże, jak nie Wy?!

Wpadł mi w ręce cyfrowy dyktafon VOICA Digital Recorder. W komplecie posiada
3 dyskietki z programem VoicaPro. Po zainstalowaniu programy w jego katalogu
pojawia się katalog Wavfiles, co może sugerować format zapisu danych. O ile
program posiada polski help, to nie ma żadnej polskiej instrukcji do
dyktafonu.Wavfiles, a ja "nieanglijskij".
Jak obsługiwać ten dyktafon?
Gdzie znaleźć polską instrukcję?
Może jest jakaś strona w inecie?

Proszę o ewentualne odpowiedzi na priva, ze względu na off topic. :)

Pozdrawiam.
Hemar
hemaru_at_go2.pl