Problem z odtwarzaniem DVD

Autor: Błażej (blazejzi_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 01:29:50 MET

Witam!
Kupiłem sobie sprzęt, m.in. DVD LG OEM. Wypożyczyłem płytę z filem i od tego
momentu zaczął się problem.
Szybko zoriętowałem się, że potrzebuję programu dekodującego, czyli PowerDVD
lub WinDVD.
W dokumentacji zakupionego DVD była informacja, że w zestawie powinna być
również płyta z programem. Później dostrzegłem wyraz "opcja".
Zainstalowałem WinDVD będący na płcie CD optrzymanej razem z kartę
graficzną. Niestety po pięciu minutach wyłącza się dzwięk.
Wgrałem również PowerDVD z ostatniego Chip-a (1/2000) - efekt podobny.
Mamy święta. Nie sposób cokolwiek załatwić, a ja chciałbym obejżeć
wypożyczone filmy.
Czy ktoś wie co można zrobić? Skąd ściągnąć działające programy?
Miłych Świąt
Błażej

---
Wesolych Cieplych i Radosnych Swiat Bozego Narodzenia Zyczy K.K.I.
  Promocja modemow ZyXEL Omni.net Plus (S/T) tylko do 31-12-2000
                 http://www.promocja.kki.pl

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet