Sony GDM FW-900

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 22:11:47 MET

kupilem ostatnio chipa [mea culpa], powodem byl sbj.

czy sa gdzies w sieci strony analizujace/prognozujace zachowanie sie
cen na rynku ? pytam, gdyz bogaczem nie jestem, a kusi mnie coby
naciagnac sponsora na podobne cudenko...
jeszcze jedna rzecz... jak w rzeczywistosci wyglada obraz na takim
monitorze ? podejrzewam ze dla starych aplikacji bedzie on mial po
prostu uciete boki.... ale czy w w2k moge liczyc na pelna
kompatybilnosc ? np w q3 ;)