Re: SDI i dwa komputery?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 19:59:16 MET

The MGB wrote:

>1. jakikolwiek server proxy na kompie do ktorego podlaczony jest HIS
>(np. WinGate)
love it !! i nie instalowac firewala :) zostawic port 139 otwarty ;o) .. a WinGate ze
swoimi UKRYTYMI funkcjami jak reTelnet zrobi reszte ;o)

>2. w Win98se jest opcja udostepnianie polaczenia internetowego
widzialem jak u ciebie "dziala" ;)))))

>3. Postawic linuxowy router na jakims 386 8MB i podlaczyc do niego
>oba kompy.
zrobiles to wreszcie ? ..bo ja czekam na ciebie hehe

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not