Re: czy SDI może odbierać faksy?

Autor: Krzysztof 'Szary' Kowalski (szary_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 16:23:44 MET

On Sat, 23 Dec 2000 15:07:16 +0100, "Jaromir Swierczynski"
<info_at_opty.com.pl> wrote:

>Użytkownik RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:9012BAA49MyIdIsStittyHeHe_at_213.25.200.9...

>bedziesz
>
>Chyba się nie zrozumieliśmy ;)
>Wykupując SDI dostajesz modem, który spełnia swoją podstawową funkcję, czyli
>umożliwia połączenie z internetem, ale mozna też podłączyć do niego telefon.
>Interesuje mnie tylko, czy ten modem jest "fax modemem".

To_nie_jest modem. :-)))
Nie moze wiec przyjmowac faksow, moga przez niego "przelatywac", jak
kazda inna rozmowa telefoniczna.

>Przyjmuje on
>normalne wywołania telefoniczne

Nie przyjmuje on normalnych wywolan telefonicznych, a jedynie
umozliwia wspoluzytkowanie na jednej linii telefonu i internetu.

>- na numer SDI mozesz normalnie zadzwonić i
>jeżeli jest do niego podłączony telefon możesz rozmawiać. Chodzi mi o to,
>czy jeżeli zamiast rozmowy przychodzi fax można go odebrać (korzystając z
>tego właśnie modemu). W komplecie nie ma żadnego programu do tego celu, a te
>ktore mam do innych modemów nie chcą działać z SDI.

Ten t e r m i n a l ma takze w y j s c i e na telefon, wiec kup
sobie fax-modem, wyjscie z terminala HISowego daj na wejscie
modemu, wyjscie z modemu dopiero na telefon. Dalej juz chyba
wiesz, no i wazne, zebys nie mial konfliktow przerwan.

Z faktu, ze zwyczajowo na SDI mowi sie "modem" nie wynika jeszcze,
ze nim jest... To tak jak z plotem i napisami na nim. :-)

---
KK
--
Szybkość - Bezpieczeństwo -  FTP - SQL - ASP - 100 MB
dla Twojego serwisu WWW [ http://www.op.pl/hosting/ ]