Re: czy SDI może odbierać faksy?

Autor: Jaromir Swierczynski (info_at_opty.com.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 15:07:16 MET

Użytkownik RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9012BAA49MyIdIsStittyHeHe_at_213.25.200.9...

> jak wykupisz sobie taka usluge ..u zagranicznego operatora to TAK ..ale
bedziesz
> mial numer do faxu np Berlinski ..albo Londynski :)))

Chyba się nie zrozumieliśmy ;)
Wykupując SDI dostajesz modem, który spełnia swoją podstawową funkcję, czyli
umożliwia połączenie z internetem, ale mozna też podłączyć do niego telefon.
Interesuje mnie tylko, czy ten modem jest "fax modemem". Przyjmuje on
normalne wywołania telefoniczne - na numer SDI mozesz normalnie zadzwonić i
jeżeli jest do niego podłączony telefon możesz rozmawiać. Chodzi mi o to,
czy jeżeli zamiast rozmowy przychodzi fax można go odebrać (korzystając z
tego właśnie modemu). W komplecie nie ma żadnego programu do tego celu, a te
ktore mam do innych modemów nie chcą działać z SDI.

Jaromir Świerczyński