Cos nie tak w ME

Autor: Sys (adamn_at_system.olsztyn.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 10:55:41 MET

Cze

Postawilem ostatnio WinME. Ogolnie fajny systemik, dziala u mnie szybciej, i
wstaje tez. Ogolnie mi sie podobal, az do odpalenia Colina2. Kicha jest
taka, ze dziala plynnie przez chwile potem np.3 przeskoki, i tak losowo co
kilka, kilkanascie sekund. No to odpalam 3DMarka 2000 ver. 1.1 - podobny
efekt, Quake 3 skacze non stop (bez znaczenia parametry obrazy w kqaku -
mniejsza, wieksza rozdzialka, detale - i tak skacze a wczesniej bylo
dobrze - na w98se znaczy sie). Sprzet to: GeForce GTS 32MB Creative, 256 MB
RAM, Duron 800, plyty z KT133 (Abit, Lucky Star). Zmienialem grafike na
jakiegos MXa, ale bez zmian. Winda swieza, zainstalowany viaagp 4.03e (bez
niego to samo), stery do GeForca rozne tez testowalem (6.31, 6.47, 7.17), z
DX8.0pl bez zmian.

I K...WA sam juz nie wiem czy da sie cos poradzic. System mi sie na tyle
podoba, ze wolalbym nie wracac do 98.

Ma ktos jakis pomysl???

Dzieki za wszelkie info.

A moze ktos ma podobna konfiguracje i mu dziala?

Adam
adamn_at_system.olsztyn.pl