Re: ---===NORTON GHOST===---

Autor: maran (paniczko_slawek_at_bigfoot.com)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 09:43:38 MET

bkrauz_at_poczta.wp.pl (---===BART===---) wrote in <91sa95$ehl$1_at_news.tpi.pl>:

> Po restarcie
>ndd wykryl ze sa jakies bledy, bledy z tablica partycji (part. extented),
>sprawdzil itd. po uruchomieniu owszem chodzi, ale partycje logiczne szlag
>trafil...

Niech zgadnę NDD to narobił, Ghost tu nie zawinił tylko NDD bo u mnie też
nie widzi poprawnie partycji i chce usuwać błędy (też poprawiłem i usuną mi
kilka logicznych tylko ja jeszcze miałem je puste).
Co do przywracania danych to ja niestety nie pomogę.

--
Są chwile, kiedy brak ludożerców daje się boleśnie odczuć.
<ALFONS ALLAIS>