Re: maksymalna temp. Durona

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 00:20:24 MET

From: "mat" <matl_at_kki.net.pl>

> Witam
>
> Czy ktoś może sie orientuje z jaką maksymalną temperaturą
> pracować poprawnie powinien Duron.
> Tzn czy można go zamontować z samym radiatorem bez coolera i czy się nie
> będzie wieszał.
> Pytam bo kupiłem coolera który bardzo hałasuje i wprowadza
> cały sprzęt w rezonans i zastanawiam się czy mógłbym go odłączyć i
spokojnie
> pracować czy może coś procesorowi grozi???
> Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc
>
> matti
> matl_at_kki.net.pl

nie rob tego bo spalisz procka
jak jest maksymalna bezpieczna temperatura to nie wiem
ale spotkalem sie z duronem ktory wieszal sie przy temperaturze ok 70C
gdyz siadl mu wentylator na radiatorze od procka
wiec ordradzam wylanczanie wentylatora
lepiej spruboj go nasmarowac np wd-40 albo multiprotectem
to powienno wyciszyc go troche

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet