Re: Leadtek Winfast 2 MX Dual Head Pro (TV-out) - szarawy obraz.

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 08:40:55 MET

andy_k <andyk_at_spamprotector_cyberspace.org> wrote in message
> W Leadteku Winfast 2MX Dual Head Pro (TV-out) na driverach z ich krazka
> (627) obraz wyswietlany na monitorze jest blady (szarawy, male nasycenie
> kolorow), a kolor bialy nie jest bialy tylko tez szarawy. Co ciekawe
kiedys
> testowalem zwyklego winfasta 2MX i tam takich problemow nie bylo.
Niestety,
> DH Pro musialem zamowic w ciemno... :( Ponadto przy zamykaniu windows
przez
> chwile pojawia sie podczas jego zamykania ekran pelny sieczki.

No kurcze, musiales o tym pisac ? :)))
Juz mialem go kupic, a teraz znowu zaczne zastanawiac sie nad matroxem ...
Tylko znowu ktory ....
G450 - nie polecaja, ze wzgledu na osiagi oraz paradoksalna cene w Polsce
(drozszy od G400 wbrew
zamierzeniom producenta)
Ale podobno jest szansa, ze w ogole cena G400 spadnie i bedzie mnie stac na
G400 MAX :)))
No coz, znowu te dylematy moralne ...
Pozdrowionka
Darek