Re: Klopoty z Elsa ErazorX GeForce

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 16:37:01 MET

Andrzej Gruda wrote:

> Nie moge tej karty zinstalowac! ma monitorze mam linie, i psuje sie grafia?
> Moja plyta glowna uzywa chipsetu Via MVP3. Moze mial ktos podobny problem?

Najprawdopodobniej płyta nie wyrabia z zasilaniem, z GeForcem
(szczególnie DDR) to nawet miały kłopot niektóre mniej firmowe BX-y, co
tu dopiero mówić o Via MVP3 projektowanym, gdy o takich prądożernych
potworach jak GF nie było ani widu, ani słychu. Daj sobie spokój z kartą
(możesz nawet uszkodzić płytę), albo weź coś z nowszych płyt...

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl