Re: Netscape 4.6 synchronizacja

Autor: Chris (nexus_at_iprive.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 13:05:51 MET

> Poszesz o Off-line.. Chodzi ci o:
> a) Off-line, czyli bez modemu
> b) Off-line w Netscape (tak się powinno przeglądać pocztę/newsy w
szkapie) -
> czyli jaki kabelek w lewym dolnym rogu powinien być rozłączony...

opcja b)
Kabelek jest rozlaczony w rogu. Wybieram pracuj w trybie off-line po
synchronizacji i po przerwaniu przez Netscape połaczenia z tepsą, przeglądam
juz w trybie off-line. Ale jak wspomniałem w poprzednim mailu tylko do czasu
kiedy nie wyłączę Netscape. Po ponownym włączeniu mam same nagłówki. :-(
Modem caly czas ficzycznie jest podpiety do sieci.
Pzdr.
Chris