Problemy z grafiką w Dell Latitude LM 1333ST

Autor: dejker (dejker_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 12:41:23 MET

Notebook jak w tytule zakupilem sobie niedawno ale mam problem z
grafiką. BIOS pokazuje VIDEO MEMORY 896KB. Juz ta wartość jest dziwna.
Czy to jest hmm... jakaś awaria? Bo ja chcialbym miec 800x600 i 16bit
kolorów.
Czy da się zwiększyć tą pamięć, zmienić kartę grafiki (jest NeoMagic)?
Ile takie coś kosztuje?
Jest to dla mnie sprawa dość ważna i dlatego proszę o pomoc - najlepiej
jeszcze w tym tysiącleciu ;)

Pozdrawiam i życzę Wesołych Swiąt!

dejker