Re: SB128 - co tak cicho?

Autor: Arcos (arcos_at_polbox.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 12:02:10 MET

"Rafał Lipski" <lipa_at_pg.gda.pl> wrote in message
> [...]
Kupilem

> A może wystarczy zwory na karcie przestawić żeby było wyjście wzmocnione.

Nie bylo co przestawiac - w tym SB128 wzmacniacza nie bylo.
karta powedrowala do sklepu. Oddali mi pieniazki. Sprzedawca poinformaowal
mnie natomiast, ze obecnie nie ma kart ze wzmacniaczami i takich juz raczej
nie bedzie, bo producenci zalecaja stosowanie aktywnych glosnikow. Wiec jak
to wlasciwie jest - kupie jakas ze wzmacniaczem, czy juz tylko cos uzywanego
?

Arek