Re: Jaki monitor 19"?

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 10:51:27 MET

On Fri, 22 Dec 2000 09:57:37 +0100, khax <khax_no_@_spam_isp.net.pl> wrote:

>"Lukasz Rewerenda" <ognacy_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in message

>IIYama noname? wg mnie robia najlpesze monitory :) zainteresuj sie jeszcze
>mitsubishi - sa tez bardzo dobre, ewentulanie eizo jak amsz 4k do wydania -
>ale za okolo3k mozesz kupic iiyame i bedziesz bardzo zadowolny :)

No to widac IIYama za malo wydaje na reklame :-) Chetnie sie rozejrze za
tymi monitorami zwlaszcza, ze ceny maja bardzo przystepne. O monitorach
Eizo, Nokii czy lepszych Sony moge z powodzeniem zapomniec, bo po prostu
sklepy w moim miescie ich nie maja na stanie, a jesli juz sprowadzaja, to
po jednej sztuce i tylko wtedy, gdy sa pewne, ze ktos je zaraz kupi.
Z jednej strony trudno sie dziwic, bo to zamrozenie jakiegos kapitalu,
ale z drugiej strony przy czym jak przy czym, ale wlasnie przy kupowaniu
monitorow wazna jest mozliwosc porownania duzej ilosci roznych modeli
i nawet roznych egzemplarzy tego samego modelu. Bede sie chyba musial
wybrac do Katowic i poszukac jakiegos salonu z prawdziwego zdarzenia...
(Przy okazji pytanie do mieszkancow tych okolic: czy w ogole jest tam
gdzies salon z wyborem monitorow?)

pozdrawiam,

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice