Problem z Matroxem

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 15:17:18 MET

Kumpel kupil ostatnio karte grafiki. Po wlaczeniu kompa wyswietla:
"Matrox Power Graphics Accelerator"
"MGA Series"
"VGA/VBE Bios Versja 1.5"
"Copyright Matrox Graphics INC"
"Copyright LSI Logic Corporations 1990/91".
Mam takie pytanko. Ile to jest warte? (On dal 80 PLN)
Czy ma to akcelerator? Znacie moze jakas polska stronke z driverami do
Matroxa? Na officjalnej www.matrox.com jest cala masa roznych driverow tylko
nie wiem ktore beda pasowac a z tej strony na Zoltrixie 33.6 idzie jak krew
z nosa :(((((
Poza tym niewiem czy jest to problem driverow! Winda98SE instaluje jakies
drivery do Matrox Mystique na ktorych system dziala natomiast zadnej gry
(nawet takiej ktora chodzila na S3 Trio 1 MB) nie da sie uruchomic gdyz
wywala blad krytyczny. Plyta TX Pro z karta muzyczna, procek PMMX200_at_250
(nie jest to winna podniesionej czestotliwosci FSB gdyz po obnizeniu na 200
Mhz (3x66) jest dokladnie to samo! Macie jakies sugestie? I czy ktos z was w
ogole uzywal tej karty? Czy "Copyright LSI Logic Corporations 1990/91"
oznacza ze karta ma juz 10 lat czy jest to rok produkcji! Dzieki za pomoc!

P.S. Czy na takim sprzecie ma szanse pojsc GTA2?

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm