Netscape 4.6 synchronizacja

Autor: Krzysztof Fedak (kfedak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 18:47:28 MET

Dlaczego nawet po synchronizacji nie mam tresci poszczególnych
wiadomosci?
To znaczy, zaraz po synchronizacji jest ok. Wyłączam się z netu, czytam
jest super. Zamykam, po jakims czasie włączam znowu i mam komunikat po
angielsku ze "trasc tej wiadomosci jest nie sciagnieta, sa tylko
naglówki"
A przed wyłaczeniem Netscape (ale juz w trakcie pracy offline) byly i
naglowki i trasci.
O co chodzi?
W Outlook express ten myk dziala bez zarzutu.
Microsoft lepszy? :-)
Chris